آبتينآبتين، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

نفس مامان

شيرينكاري

1393/3/17 13:16
نویسنده : مامان آزاده
146 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم  چند روز ديگه دو سالت تموم ميشه هر روز شيرينتر از روز قبل ميشي

وقتي به شيرين كاريهات نگاه ميكنم ذوق مي كنم تو شادي خونه مايي، من و بابا محسن

عاشقتيم .

چند شب پيش رفتيم پارك پليس راه  برا اولين بار سوار چرخ فلك از اين دستي ها شدي اصلاً نترسيدي

كلي هم ذوق كردي پسرم. يه كوچولو اخلاق بد هم پيدا كردي كه همه چيزو با گريه و جيغ كشيدن ميخواي

حالا بهم قول دادي كه اين عادت بد رو ترك كني ، جون مامان وقتي با هات صحبت ميكنم برا تأييد سرتو تكون ميدي و برا قول دادن جديداً ياد گرفتي دست هم بدي. دورت بگردم پسرم

پسر گل من بزرگ شده وقتي جيش داري بهم ميگي خيلي وقته كه ياد گرفتي ولي برا پي پي بايد پوشكت كنم

دوست دارم

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
سمیرا
17 خرداد 93 13:22
سلام خسته نباشید ببخشید من وبلاگ ایجاد کردم ولی بلد نیستم چه جوری باید مطالب را در صفحه ایجاد کنم ممکن کمکم کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد